Benvolgudes famílies,

 
Tal i com us vam explicar en el darrer correu informatiu, estem organitzant el curs següent 2022/23; un curs nou que va acompanyat d’una llei d’educació nova, la LOMLOE, que comporta una sèrie de canvis a nivell organitzatiu i de planificació de l’escola.
 
Pel que fa als llibres de text, des de l’Equip s’ha plantejat gestionar-ho d’una manera una mica diferent respecte a cursos passats, ja que degut a la nova normativa s’ha endarrerit l’entrega dels llibres, i fins FINALS de juliol no els tindrem a l’escola.
Aprofitant aquesta nova indicació, us demanem que ompliu aquest petit FORMULARI (FORA DE TERMINI), que us deixem a continuació, per tal de que ens indiqueu NOM i CURS de l’alumne/a, i si hi esteu interessats en comprar-los a l’escola i rebre’ls el primer dia de classe.
 
Enguany, per efectuar la gestió de la manera més fàcil i ràpid possible, l’import íntegre dels llibres es girarà pel banc, per mitjà d’un rebut en data 18 de juliol; és per això que haureu de respondre a aquest formulari ABANS del dimecres 13 de juliol.
 
Aquest curs 2022/23 la llei nova afecta als cursos de 1r, 3r i 5è de Primària i als cursos de 1r i 3r d’ESO. Per tant, en aquests cursos en concret NO es podran aprofitar llibres d’altres anys, ja que tots són llibres de text nous, que aniran acompanyats de les respectives llicències digitals. En el cas que compreu el pack de llibres a l’escola, la llicència digital entrarà gratis al pack.
Els cursos de 2n, 4t i 6è de Primària i 2n i 4t d’ESO seguiran en la mateixa línia que aquest darrer curs.
Donada aquesta situació excepcional, i per tal d’encarregar a l’editorial el nombre de packs a temps per començar les classes, l’escola no podrà vendre llibres al mes de setembre. Tanmateix, l’escola facilitarà el llistat de llibres a la pàgina web per a aquelles famílies que adquireixin els llibres fora.
Disculpeu els canvis al darrer moment, tot ha vingut de manera més precipitada i hem procurat gestionar-ho de la manera més ràpida possible.
Seguim a la vostra disposició per a qualsevol consulta o aclariment al respecte.
Ens trobareu a l’escola fins al 29 de juliol al migdia.
Salutacions cordials,
Col·legi ALPES